Μετάβαση στο περιεχόμενο
Toggle navigation
Γλώσσα
English
Deutsch
Español
Français
Italiano
日本語
Nederlands
Português
Português (Brasil)
中文(简体)
中文(繁體)
Türkçe
עברית
Gaeilge
Cymraeg
Ελληνικά
Català
Euskara
Русский
čeština
Suomi
Svenska
polski
Dansk
slovenščina
اللغة العربية
Όλα τα πεδία
Τίτλος
Συγγραφέας
Θέμα
Ταξιθετικός Αριθμός
ISBN/ISSN
Ετικέτα
Αναζήτηση
Σύνθετη
3D graphics programming :
Λεπτομερής προβολή
Εμφάνιση παραπομπής
Αποστολή με SMS
Αποστολή με email
Αποθήκευση
Αποθήκευση σε RefWorks
Αποθήκευση σε EndNoteWeb
Αποθήκευση σε EndNote
3D graphics programming : games and beyond: [theory and practice of computer graphics in C] /
Κύριος συγγραφέας:
Savchenko, Sergei
Μορφή:
Βιβλίο
Γλώσσα:
English
Έκδοση:
Indianapolis, IN. :
SAMS,
c2000
Θέματα:
Computer graphics
Three-dimensional display systems
C (Programming language)
Τεκμήρια
Περιγραφή
Παρόμοια τεκμήρια
Λεπτομερής προβολή
Παρόμοια τεκμήρια
Design 3D graphics : : how to create real-time 3D models for games and virtual reality /
ανά: White, Josh
Έκδοση: (1996)
Mastering 3D graphics : digital botany and creepy insects /
ανά: Fleming, Bill
Έκδοση: (2000)
Getting started with 3D : a designer's guide to 3D graphics and illustration /
ανά: Ashford, Janet
Έκδοση: (1998)
3D modeling with ACIS /
ανά: Corney, Jonathan
Έκδοση: (2001)
Web developer.com guide to creating 3D worlds /
ανά: O'Neill, Rory
Έκδοση: (1998)
×
Φορτώνει......