Μετάβαση στο περιεχόμενο
Toggle navigation
Γλώσσα
English
Deutsch
Español
Français
Italiano
日本語
Nederlands
Português
Português (Brasil)
中文(简体)
中文(繁體)
Türkçe
עברית
Gaeilge
Cymraeg
Ελληνικά
Català
Euskara
Русский
čeština
Suomi
Svenska
polski
Dansk
slovenščina
اللغة العربية
Όλα τα πεδία
Τίτλος
Συγγραφέας
Θέμα
Ταξιθετικός Αριθμός
ISBN/ISSN
Ετικέτα
Αναζήτηση
Σύνθετη
Design 3D graphics :
Τεκμήρια
Εμφάνιση παραπομπής
Αποστολή με SMS
Αποστολή με email
Αποθήκευση
Αποθήκευση σε RefWorks
Αποθήκευση σε EndNoteWeb
Αποθήκευση σε EndNote
Design 3D graphics : : how to create real-time 3D models for games and virtual reality /
Κύριος συγγραφέας:
White, Josh
Μορφή:
Βιβλίο
Γλώσσα:
English
Έκδοση:
New York :
John Wiley and Sons, Inc.,
1996
Θέματα:
Computer graphics
Three-dimensional display systems
Real-time data processing
Τεκμήρια
Περιγραφή
Παρόμοια τεκμήρια
Λεπτομερής προβολή
Παρόμοια τεκμήρια
3D graphics programming : games and beyond: [theory and practice of computer graphics in C] /
ανά: Savchenko, Sergei
Έκδοση: (2000)
Getting started with 3D : a designer's guide to 3D graphics and illustration /
ανά: Ashford, Janet
Έκδοση: (1998)
Mastering 3D graphics : digital botany and creepy insects /
ανά: Fleming, Bill
Έκδοση: (2000)
3D modeling with ACIS /
ανά: Corney, Jonathan
Έκδοση: (2001)
3D modeling in Autocad : creating and using 3D models in AutoCAD 2000, 2001, 2002 /
ανά: Wilson, John E
Έκδοση: (2002)
×
Φορτώνει......