Εφαρμογή αρχών διοίκησης έργου στη διαδικασία ανάπτυξης νέων προϊόντων - μελέτη περιπτώσεως σε πολυεθνική εταιρεία καταναλωτικών αγαθών
Η παρούσα διπλωματική εργασία είναι χωρισμένη σε πέντε μέρη (I-V). Στο καθένα από αυτά περιγράφονται και αναλύονται έννοιες που σχετίζονται με δύο φαινομενικά διαφορετικής νοοτροπίας επιστήμες, παρουσιάζουν ωστόσο καθοριστικά σημεία συνάντησης. Η δημιουργικότητα του Μάρκετινγκ και η μεθοδικότητα του...
Κύριοι συγγραφείς: | , |
---|---|
Άλλοι συγγραφείς: | |
Μορφή: | bachelorThesis |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Βιομηχανικής Διοίκησης και Επιχειρησιακής Έρευνας
2018
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | http://dspace.lib.ntua.gr/handle/123456789/48214 |