Εφαρμογή αρχών διοίκησης έργου στη διαδικασία ανάπτυξης νέων προϊόντων - μελέτη περιπτώσεως σε πολυεθνική εταιρεία καταναλωτικών αγαθών

Η παρούσα διπλωματική εργασία είναι χωρισμένη σε πέντε μέρη (I-V). Στο καθένα από αυτά περιγράφονται και αναλύονται έννοιες που σχετίζονται με δύο φαινομενικά διαφορετικής νοοτροπίας επιστήμες, παρουσιάζουν ωστόσο καθοριστικά σημεία συνάντησης. Η δημιουργικότητα του Μάρκετινγκ και η μεθοδικότητα του...

Πλήρης περιγραφή

Κύριοι συγγραφείς: Κουφουδάκη, Λήδα, Koufoudaki, Lida
Άλλοι συγγραφείς: Παναγιώτου, Νικόλαος
Μορφή: bachelorThesis
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Βιομηχανικής Διοίκησης και Επιχειρησιακής Έρευνας 2018
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://dspace.lib.ntua.gr/handle/123456789/48214