Διερεύνηση τεχνικών μείωσης θερμικού ίχνους ελικοπτέρου με χρήση πειραματικών μεθόδων και εργαλείων υπολογιστικής ρευστομηχανικής
Στην πλειονότητα των ιπτάμενων μέσων (αεροσκάφη σταθερών πτερύγων, ελικόπτερα) η πρόωση επιτυγχάνεται μέσω της χρήσης θερμικών μηχανών (π.χ. εμβολοφόροι κινητήρες, αεριοστρόβιλοι). Τα παραγόμενα θερμά καυσαέρια απορρίπτονται στο περιβάλλον, συμβάλλοντας στη δημιουργία ενός ιδιαίτερου «θερμικού ίχνου...
| Κύριοι συγγραφείς: | , , , |
|---|---|
| Άλλοι συγγραφείς: | |
| Μορφή: | bachelorThesis |
| Γλώσσα: | Greek |
| Έκδοση: |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Θερμότητας. Εργαστήριο Ετερογενών Μειγμάτων και Συστημάτων Καύσης
2018
|
| Θέματα: | |
| Διαθέσιμο Online: | http://dspace.lib.ntua.gr/handle/123456789/48148 |
