Μοντέλα και πρόβλεψη συμπεριφοράς χρηστών σε δημοπρασίες επιχορηγούμενης αναζήτησης
This thesis focuses on the experimental evaluation of the user’s behaviour in sponsored search auctions. The majority of income of the biggest web companies like Google and Yahoo, is earned through auctions related to the advertisements of products. For example, in 2005, 98% of Google’s revenue d...
Κύριοι συγγραφείς: | , |
---|---|
Άλλοι συγγραφείς: | |
Μορφή: | bachelorThesis |
Γλώσσα: | Greek English |
Έκδοση: |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Τεχνολογίας Πληροφορικής και Υπολογιστών
2018
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | http://dspace.lib.ntua.gr/handle/123456789/48088 |