Διερεύνηση δυνατότητας αύξησης βαθμού απόδοσης κινητήρα Diesel κατά τη διάρκεια κύκλου πόλης μέσω του οργανικού κύκλου Rankine με χρήση προγράμματος GT-Power

This dissertation deals with the simulation of heavy duty Diesel engine with ORC system on the environment of GT-Power in order to be compared with the performance of the Diesel engine without the ORC system. The comparison is done during the worldwide transient vehicle cycle WTVC.

Κύριοι συγγραφείς: Δουλγεράκης, Αντώνιος, Doulgerakis, Antonios
Άλλοι συγγραφείς: Γιακουμής, Ευάγγελος
Μορφή: bachelorThesis
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Θερμότητας. Εργαστήριο Μηχανών Εσωτερικής Καύσης (ΜΕΚ) 2018
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://dspace.lib.ntua.gr/handle/123456789/47807