Διερεύνηση δυνατότητας αύξησης βαθμού απόδοσης κινητήρα Diesel κατά τη διάρκεια κύκλου πόλης μέσω του οργανικού κύκλου Rankine με χρήση προγράμματος GT-Power
This dissertation deals with the simulation of heavy duty Diesel engine with ORC system on the environment of GT-Power in order to be compared with the performance of the Diesel engine without the ORC system. The comparison is done during the worldwide transient vehicle cycle WTVC.
Κύριοι συγγραφείς: | , |
---|---|
Άλλοι συγγραφείς: | |
Μορφή: | bachelorThesis |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Θερμότητας. Εργαστήριο Μηχανών Εσωτερικής Καύσης (ΜΕΚ)
2018
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | http://dspace.lib.ntua.gr/handle/123456789/47807 |