Διερεύνηση δυνατότητας αύξησης βαθμού απόδοσης κινητήρα Diesel κατά τη διάρκεια κύκλου πόλης μέσω του οργανικού κύκλου Rankine με χρήση προγράμματος GT-Power
This dissertation deals with the simulation of heavy duty Diesel engine with ORC system on the environment of GT-Power in order to be compared with the performance of the Diesel engine without the ORC system. The comparison is done during the worldwide transient vehicle cycle WTVC.
| Κύριοι συγγραφείς: | , |
|---|---|
| Άλλοι συγγραφείς: | |
| Μορφή: | bachelorThesis |
| Γλώσσα: | Greek |
| Έκδοση: |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Θερμότητας. Εργαστήριο Μηχανών Εσωτερικής Καύσης (ΜΕΚ)
2018
|
| Θέματα: | |
| Διαθέσιμο Online: | http://dspace.lib.ntua.gr/handle/123456789/47807 |
