Αξιολόγηση κριτηρίου αστοχίας σχεδιασμού εύκαμπτων οδοστρωμάτων αεροδρομίων κατά FAA
Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται την εξέλιξη του κριτηρίου αστοχίας που χρησιμοποιείται στο σχεδιασμό εύκαμπτων οδοστρωμάτων αεροδρομίων, μέσω της μεθόδου της FAA. Εν προκειμένω, παρουσιάζεται η μετάβαση από την εμεπιρική μέθοδο σχεδιασμού στην εξέλιξη της αναλυτικής μεθόδου, που χρησιμοπ...
| Κύριοι συγγραφείς: | , |
|---|---|
| Άλλοι συγγραφείς: | |
| Μορφή: | bachelorThesis |
| Έκδοση: |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής
2018
|
| Θέματα: | |
| Διαθέσιμο Online: | http://dspace.lib.ntua.gr/handle/123456789/47493 |
