Στρατηγική προμηθειών για προμήθειες Μη Εμπορεύσιμων προϊόντων. Εφαρμογή στην ΑΒ Βασιλόπουλος AE

Η παρούσα εργασία πραγματεύεται τη Στρατηγική των Προμηθειών για προμήθειες που προορίζονται για ιδία χρήση της εταιρείας. Εστιάζει στον κλάδο του Λιανεμπορίου, και συγκεκριμένα στη λειτουργία του τμήματος Προμηθειών Μη Εμπορευσίμων της ΑΒ Βασιλόπουλος. Στον κλάδο παραδοσιακά έχει δοθεί ιδιαίτερη β...

Πλήρης περιγραφή

Κύριοι συγγραφείς: Κόλλιας, Ευθύμιος, Kollias, Efthymios
Άλλοι συγγραφείς: Τσοσκούνογλου, Μιλτιάδης
Μορφή: masterThesis
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών 2018
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://dspace.lib.ntua.gr/handle/123456789/47312