Μελέτη της χρήσης των μεσαίων κοινωνικής δικτύωσης από τις μικρομεσαίες κατασκευαστικές επιχειρήσεις
Η έλευση του Web 2.0 έδωσε ώθηση στην δημιουργία και ανάπτυξη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Οι συγκεκριμένες εφαρμογές επιτρέπουν την άμεση επικοινωνία μεταξύ χρηστών και την ανταλλαγή περιεχομένου με εικόνα και ήχο. Ενώ στα πρώτα τους στάδια στόχευαν στην διευκόλυνση της άμεσης επικοινωνίας μ...
Κύριοι συγγραφείς: | , |
---|---|
Άλλοι συγγραφείς: | |
Μορφή: | masterThesis |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών
2018
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | http://dspace.lib.ntua.gr/handle/123456789/46871 |