Βελτιστοποίηση χαρακτηριστικών ημι-ενεργητικής ανάρτησης οχήματος
The aim of this work is to present a comparison of the main semi active suspension systems used in a passenger car, after having optimized the suspension systems of the vehicle model in respect with ride comfort and road holding. Thus, a half car model, equipped with controllable dampers, along with...
| Κύριοι συγγραφείς: | , |
|---|---|
| Άλλοι συγγραφείς: | |
| Μορφή: | bachelorThesis |
| Γλώσσα: | Greek |
| Έκδοση: |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Μηχανολογικών Κατασκευών και Αυτομάτου Ελέγχου. Εργαστήριο Οχημάτων
2018
|
| Θέματα: | |
| Διαθέσιμο Online: | http://dspace.lib.ntua.gr/handle/123456789/46765 |
