Ανάπτυξη σκελετικών μηχανισμών χημικής κινητικής καύσης μεθανίου για εφαρμογές ναυτικών κινητήρων
Η παρούσα διπλωματική εργασία είχε ως στόχο τη δημιουργία ενός σκελετικού μηχανισμού χημικής κινητικής, με εφαρμογή της μεθόδου SEM-CM (Simulation Error Minimization Connectivity Method), για εφαρμογές καύσης μεθανίου (CH4) σε ένα μεγάλο εύρος συνθηκών πίεσης, θερμοκρασίας και λόγου ισοδυναμίας καυσ...
Κύριοι συγγραφείς: | , |
---|---|
Άλλοι συγγραφείς: | |
Μορφή: | bachelorThesis |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Ναυτικής Μηχανολογίας
2017
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | http://dspace.lib.ntua.gr/handle/123456789/45824 |