Ανάπτυξη σκελετικών μηχανισμών χημικής κινητικής καύσης μεθανίου για εφαρμογές ναυτικών κινητήρων
Η παρούσα διπλωματική εργασία είχε ως στόχο τη δημιουργία ενός σκελετικού μηχανισμού χημικής κινητικής, με εφαρμογή της μεθόδου SEM-CM (Simulation Error Minimization Connectivity Method), για εφαρμογές καύσης μεθανίου (CH4) σε ένα μεγάλο εύρος συνθηκών πίεσης, θερμοκρασίας και λόγου ισοδυναμίας καυσ...
| Κύριοι συγγραφείς: | , |
|---|---|
| Άλλοι συγγραφείς: | |
| Μορφή: | bachelorThesis |
| Γλώσσα: | Greek |
| Έκδοση: |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Ναυτικής Μηχανολογίας
2017
|
| Θέματα: | |
| Διαθέσιμο Online: | http://dspace.lib.ntua.gr/handle/123456789/45824 |
