Museum Marketing_Παράγοντες διαμόρφωσης της Μουσειακής Εμπειρίας
Η έννοια του μουσειακού μάρκετινγκ έχει περάσει από πολλά διαφορετικά στάδια, μέχρι να αποκτήσει τη σημερινή του ερμηνεία και σημασία. Όπως αναφέρει ο Rentschler, ξεκινώντας με την «άρνηση», τα μουσεία συγκέντρωσαν πολλές αντικρουόμενες απόψεις ως προς τον ρόλο και την αποστολή τους, μέχρι να φτάσου...
Κύριοι συγγραφείς: | , |
---|---|
Άλλοι συγγραφείς: | |
Μορφή: | masterThesis |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών
2017
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | http://dspace.lib.ntua.gr/handle/123456789/45008 |