Museum Marketing_Παράγοντες διαμόρφωσης της Μουσειακής Εμπειρίας

Η έννοια του μουσειακού μάρκετινγκ έχει περάσει από πολλά διαφορετικά στάδια, μέχρι να αποκτήσει τη σημερινή του ερμηνεία και σημασία. Όπως αναφέρει ο Rentschler, ξεκινώντας με την «άρνηση», τα μουσεία συγκέντρωσαν πολλές αντικρουόμενες απόψεις ως προς τον ρόλο και την αποστολή τους, μέχρι να φτάσου...

Πλήρης περιγραφή

Κύριοι συγγραφείς: Κρασσά, Χρυσούλα, Krassa, Chrysoula
Άλλοι συγγραφείς: Πανόπουλος, Αναστάσιος
Μορφή: masterThesis
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών 2017
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://dspace.lib.ntua.gr/handle/123456789/45008