Πράσινο marketing και greenwashing. Πρακτική εφαρμογή αξιολόγησης ευκολίας οικολογικής εξαπάτησης ελλήνων καταναλωτών
Η ολοένα και εντονότερη ανησυχία για τα περιβαλλοντικά προβλήματα τον τελευταίο αιώνα ώθησε άτομα, οργανώσεις, οργανισμούς, φορείς, κυβερνήσεις και διακρατικές συμμαχίες να εντατικοποιήσουν την προσπάθεια προς την κατεύθυνση της προστασίας του περιβάλλοντος. Οι Επιχειρήσεις και οργανισμοί κατέχουν...
Κύριοι συγγραφείς: | , |
---|---|
Άλλοι συγγραφείς: | |
Μορφή: | masterThesis |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Εθνκό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών
2017
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | http://dspace.lib.ntua.gr/handle/123456789/44955 |