Πράσινο marketing και greenwashing. Πρακτική εφαρμογή αξιολόγησης ευκολίας οικολογικής εξαπάτησης ελλήνων καταναλωτών

Η ολοένα και εντονότερη ανησυχία για τα περιβαλλοντικά προβλήματα τον τελευταίο αιώνα ώθησε άτομα, οργανώσεις, οργανισμούς, φορείς, κυβερνήσεις και διακρατικές συμμαχίες να εντατικοποιήσουν την προσπάθεια προς την κατεύθυνση της προστασίας του περιβάλλοντος. Οι Επιχειρήσεις και οργανισμοί κατέχουν...

Πλήρης περιγραφή

Κύριοι συγγραφείς: Αθανασούλης, Νικόλαος, Athanasoulis, Nikolaos
Άλλοι συγγραφείς: Πανηγυράκης, Γεώργιος
Μορφή: masterThesis
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Εθνκό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών 2017
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://dspace.lib.ntua.gr/handle/123456789/44955