Μοντέλο αξιολόγησης απόδοσης προωθητικών ενεργειών με την χρήση λογιστικών φύλλων

Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται την έννοια της Εμπορικής Προώθησης και την βελτιστοποίηση αυτής, η οποία εφαρμόζεται στον κλάδο των καλλυντικών. Συγκεκριμένα, μελετάται η μέθοδος αξιολόγησης της απόδοσης των προωθητικών ενεργειών της εταιρείας L’Oréal Hellas, οι οποίες λαμβάνουν χώρα σε...

Πλήρης περιγραφή

Κύριοι συγγραφείς: Χριστάκη, Βασιλεία, Christaki, Vasileia
Άλλοι συγγραφείς: Πόνης, Σταύρος
Μορφή: bachelorThesis
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Βιομηχανικής Διοίκησης και Επιχειρησιακής Έρευνας 2017
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://dspace.lib.ntua.gr/handle/123456789/44842