Μοντέλο αξιολόγησης απόδοσης προωθητικών ενεργειών με την χρήση λογιστικών φύλλων
Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται την έννοια της Εμπορικής Προώθησης και την βελτιστοποίηση αυτής, η οποία εφαρμόζεται στον κλάδο των καλλυντικών. Συγκεκριμένα, μελετάται η μέθοδος αξιολόγησης της απόδοσης των προωθητικών ενεργειών της εταιρείας L’Oréal Hellas, οι οποίες λαμβάνουν χώρα σε...
Κύριοι συγγραφείς: | , |
---|---|
Άλλοι συγγραφείς: | |
Μορφή: | bachelorThesis |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Βιομηχανικής Διοίκησης και Επιχειρησιακής Έρευνας
2017
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | http://dspace.lib.ntua.gr/handle/123456789/44842 |