Χωρική παρεμβολή με μεθόδους μάθησης συνόλου

Ο σκοπός της διπλωματικής εργασίας ήταν αρχικά η μελέτη και έπειτα η σύγκριση μεταξύ διαφόρων τεχνικών που αφορούν το πρόβλημα της χωρικής παρεμβολής. Πιο συγκεκριμένα, μελετήθηκαν τόσο τεχνικές μηχανικής μάθησης (όπως τα πολυεπίπεδα perceptron) όσο και γεωστατιστικές τεχνικές (όπως η τεχνική Ordina...

Πλήρης περιγραφή

Κύριοι συγγραφείς: Σιοζόπουλος, Φίλιππος, Siozopoulos, Filippos
Άλλοι συγγραφείς: Σταφυλοπάτης, Ανδρέας-Γεώργιος
Μορφή: bachelorThesis
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Τεχνολογίας Πληροφορικής και Υπολογιστών 2016
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://dspace.lib.ntua.gr/handle/123456789/42973