Ευφυείς τεχνικές μοντελοποίησης χρηστών με εφαρμογή σε παίγνια
Η παρούσα διπλωματική εργασία ερευνεί την μοντελοποίηση χρηστών με την χρήση συσταδοποίησης και ταξινόμησης. Ως δεδομένα εισόδου θεωρεί τις κινήσεις που παρατηρεί και καταγράφει το σύστημα από τους χρήστες, ενώ ως έξοδο -την οποία προσπαθεί και να προβλέψει - θεωρεί την συμπεριφορά τους σε κάποιο γν...
Κύριοι συγγραφείς: | , |
---|---|
Άλλοι συγγραφείς: | |
Μορφή: | bachelorThesis |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
2015
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | http://dspace.lib.ntua.gr/handle/123456789/42704 |