Ευφυείς τεχνικές μοντελοποίησης χρηστών με εφαρμογή σε παίγνια

Η παρούσα διπλωματική εργασία ερευνεί την μοντελοποίηση χρηστών με την χρήση συσταδοποίησης και ταξινόμησης. Ως δεδομένα εισόδου θεωρεί τις κινήσεις που παρατηρεί και καταγράφει το σύστημα από τους χρήστες, ενώ ως έξοδο -την οποία προσπαθεί και να προβλέψει - θεωρεί την συμπεριφορά τους σε κάποιο γν...

Πλήρης περιγραφή

Κύριοι συγγραφείς: Μανουσιάδης, Χαράλαμπος, Manousiadis, Charalampos
Άλλοι συγγραφείς: Κόλλιας, Στέφανος
Μορφή: bachelorThesis
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών 2015
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://dspace.lib.ntua.gr/handle/123456789/42704