Ανάπτυξη εκπαιδευτικών σεναριών για την ενίσχυση της γεωχωρικής σκέψης στην εκπαίδευση: εφαρμογή στο μάθημα της γεωργαφίας
Το θέμα της παρούσας διπλωματικής εργασίας αφορά την εις βάθος ανάλυση των εννοιών της μάθησης, της διδασκαλίας και των διδακτικών μοντέλων και τη σύνδεσή τους με τη χωρική σκέψη και τον χωρικό εγγραμματισμό, καθώς και με τη ζητούμενη ανάπτυξη αυτών στους μαθητές όλων των βαθμίδων εκπαίδευσης. Ιδιαί...
Κύριοι συγγραφείς: | , |
---|---|
Άλλοι συγγραφείς: | |
Μορφή: | masterThesis |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών
2015
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | http://dspace.lib.ntua.gr/handle/123456789/40869 |