Επιχειρηματικό Σχέδιο Διαδικτυακής Εμπορικής Επιχείρησης –Εφαρμογή στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα JumpOut.gr–
Η Jump Out, προωθεί και διακινεί αποκλειστικά μέσω διαδικτύου, προϊόντα σχετικά με αθλητικές δραστηριότητες και hobbies (όπως camping, πεζοπορία, σκάφος, ψάρεμα, τρέξιμο, gadgets κα). Επιδιώκει να αποτελέσει το ηλεκτρονικό κατάστημα αναφοράς του χώρου, και να εκμεταλλευθεί την τάση που δημιουργείται...
Κύριοι συγγραφείς: | , |
---|---|
Άλλοι συγγραφείς: | |
Μορφή: | bachelorThesis |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Βιομηχανικής Διοίκησης και Επιχειρησιακής Έρευνας
2014
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | http://dspace.lib.ntua.gr/handle/123456789/40188 |