Μετάβαση στο περιεχόμενο
Toggle navigation
Γλώσσα
English
Deutsch
Español
Français
Italiano
日本語
Nederlands
Português
Português (Brasil)
中文(简体)
中文(繁體)
Türkçe
עברית
Gaeilge
Cymraeg
Ελληνικά
Català
Euskara
Русский
čeština
Suomi
Svenska
polski
Dansk
slovenščina
اللغة العربية
Όλα τα πεδία
Τίτλος
Συγγραφέας
Θέμα
Ταξιθετικός Αριθμός
ISBN/ISSN
Ετικέτα
Αναζήτηση
Σύνθετη
Science teaching reconsidered...
Λεπτομερής προβολή
Εμφάνιση παραπομπής
Αποστολή με SMS
Αποστολή με email
Αποθήκευση
Αποθήκευση σε RefWorks
Αποθήκευση σε EndNoteWeb
Αποθήκευση σε EndNote
Science teaching reconsidered : : a handbook /
Συλλογικό Έργο:
Committee on Undergraduate Science Education
,
National Research Council
Μορφή:
Βιβλίο
Γλώσσα:
English
Έκδοση:
Washington, DC. :
National Academy Press,
c1997
Θέματα:
Science
>
Study and teaching (Higher)
>
Handbooks, manuals, etc
Τεκμήρια
Περιγραφή
Παρόμοια τεκμήρια
Λεπτομερής προβολή
Παρόμοια τεκμήρια
Adviser, teacher, role model, friend : : on being a mentor to students in science and engineering /
Έκδοση: (1997)
Science teaching the role of history and philosophy of science /
ανά: Matthews, Michael R.
Έκδοση: (1994)
Teaching engineering /
ανά: Wankat, Phillip C.
Έκδοση: (1993)
Interactive computer graphics in science teaching /
Έκδοση: (1978)
UNESCO source book for science teaching.
Έκδοση: (1969)
×
Φορτώνει......