Μετάβαση στο περιεχόμενο
Toggle navigation
Γλώσσα
English
Deutsch
Español
Français
Italiano
日本語
Nederlands
Português
Português (Brasil)
中文(简体)
中文(繁體)
Türkçe
עברית
Gaeilge
Cymraeg
Ελληνικά
Català
Euskara
Русский
čeština
Suomi
Svenska
polski
Dansk
slovenščina
اللغة العربية
Όλα τα πεδία
Τίτλος
Συγγραφέας
Θέμα
Ταξιθετικός Αριθμός
ISBN/ISSN
Ετικέτα
Αναζήτηση
Σύνθετη
Physics for game developers.
Περιγραφή
Εμφάνιση παραπομπής
Αποστολή με SMS
Αποστολή με email
Αποθήκευση
Αποθήκευση σε RefWorks
Αποθήκευση σε EndNoteWeb
Αποθήκευση σε EndNote
Physics for game developers.
Κύριος συγγραφέας:
Bourg, David M.
Μορφή:
Βιβλίο
Γλώσσα:
English
Έκδοση:
Beijing:
O'Reilly,
c2002
Θέματα:
Computers
Games
Physics
Computer programming
Computer aided design
Electronic data processing
Automobiles
Aircraft
Ships
Simulation
Video games
>
Design
Τεκμήρια
Περιγραφή
Παρόμοια τεκμήρια
Λεπτομερής προβολή
Παρόμοια τεκμήρια
3D math primer for graphics and game development.
ανά: Dunn, Fletcher
Έκδοση: (2002)
Game physics /
ανά: Eberly, David H
Έκδοση: (2004)
Developments in concurrency and communication/
Έκδοση: (1990)
Computer simulations with mathematica : explorations in complex physical and biological systems.
ανά: Gaylord, Richard J.
Έκδοση: (1995)
CyberCities : visual perception in the age of electronic communication.
ανά: Boyer, M. Christine
Έκδοση: (1996)
×
Φορτώνει......