Γρηγορούδης, Ε. Θ. (2000). Ποιότητα υπηρεσιών & μέτρηση ικανοποίησης του πελάτη. Αθήνα: Εκδόσεις Νέων Τεχνολογιών.
Παραπομπή Chicago StyleΓρηγορούδης, Ευάγγελος Θ. Ποιότητα υπηρεσιών & μέτρηση ικανοποίησης του πελάτη. Αθήνα: Εκδόσεις Νέων Τεχνολογιών, 2000.
Παραπομπή MLAΓρηγορούδης, Ευάγγελος Θ. Ποιότητα υπηρεσιών & μέτρηση ικανοποίησης του πελάτη. Αθήνα: Εκδόσεις Νέων Τεχνολογιών, 2000.
Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.