Ιωάννου, Ι. Ι., & N/A. (1970). Social Media Marketing: Ανάλυση της μεθόδου και μελέτη της εφαρμογής της στην Ελληνική πραγματικότητα. N/A.
Παραπομπή Chicago StyleΙωάννου, Ιωάννης Ι., and N/A. Social Media Marketing: Ανάλυση της μεθόδου και μελέτη της εφαρμογής της στην Ελληνική πραγματικότητα. N/A, 1970.
Παραπομπή MLAΙωάννου, Ιωάννης Ι., and N/A. Social Media Marketing: Ανάλυση της μεθόδου και μελέτη της εφαρμογής της στην Ελληνική πραγματικότητα. N/A, 1970.
Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.