Καραγεώργος, Ά. Χ., & N/A. (1970). Μελέτη αποδοχής των ηλεκτρονικών αγορών από τους έλληνες καταναλωτές με τη χρήση του Μοντέλου OSAM(Online Shopping Acceptance Model). N/A.
Παραπομπή Chicago StyleΚαραγεώργος, Άγγελος Χ., and N/A. Μελέτη αποδοχής των ηλεκτρονικών αγορών από τους έλληνες καταναλωτές με τη χρήση του Μοντέλου OSAM(Online Shopping Acceptance Model). N/A, 1970.
Παραπομπή MLAΚαραγεώργος, Άγγελος Χ., and N/A. Μελέτη αποδοχής των ηλεκτρονικών αγορών από τους έλληνες καταναλωτές με τη χρήση του Μοντέλου OSAM(Online Shopping Acceptance Model). N/A, 1970.
Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.