Βραχνάκη, Ε. (2015). Το city branding ως εργαλείο σχεδιασμού και ανάπτυξης της πόλης: η βελτίωση της εικόνας της Αθήνας εν μέσω της οικονομικής κρίσης. Αθήνα: [χ.ό.].
Παραπομπή Chicago StyleΒραχνάκη, Ευαγγελία. Το City Branding ως εργαλείο σχεδιασμού και ανάπτυξης της πόλης: η βελτίωση της εικόνας της Αθήνας εν μέσω της οικονομικής κρίσης. Αθήνα: [χ.ό.], 2015.
Παραπομπή MLAΒραχνάκη, Ευαγγελία. Το City Branding ως εργαλείο σχεδιασμού και ανάπτυξης της πόλης: η βελτίωση της εικόνας της Αθήνας εν μέσω της οικονομικής κρίσης. Αθήνα: [χ.ό.], 2015.
Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.