Χειρχαντέρη, Γ. Γ. (2004). Η διαφημιστική μετάπλαση του δημόσιου χώρου ως ετερότητα στην πόλη: η επίδραση των διαφημιστικών εικόνων στη μορφή και το χαρακτήρα της πόλης. Αθήνα: [χ.ό.].
Παραπομπή Chicago StyleΧειρχαντέρη, Γεωργία Γ. Η διαφημιστική μετάπλαση του δημόσιου χώρου ως ετερότητα στην πόλη: η επίδραση των διαφημιστικών εικόνων στη μορφή και το χαρακτήρα της πόλης. Αθήνα: [χ.ό.], 2004.
Παραπομπή MLAΧειρχαντέρη, Γεωργία Γ. Η διαφημιστική μετάπλαση του δημόσιου χώρου ως ετερότητα στην πόλη: η επίδραση των διαφημιστικών εικόνων στη μορφή και το χαρακτήρα της πόλης. Αθήνα: [χ.ό.], 2004.
Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.