Μουσά, Μ. (2008). Η διαφήμιση οικειοποιείται τη μη-εμπορική τέχνη: από τον κορεσμό στην αντίδραση και πίσω στην κατανάλωση. Αθήνα: [χ.ό.].
Παραπομπή Chicago StyleΜουσά, Μυριάνθη. Η διαφήμιση οικειοποιείται τη μη-εμπορική τέχνη: από τον κορεσμό στην αντίδραση και πίσω στην κατανάλωση. Αθήνα: [χ.ό.], 2008.
Παραπομπή MLAΜουσά, Μυριάνθη. Η διαφήμιση οικειοποιείται τη μη-εμπορική τέχνη: από τον κορεσμό στην αντίδραση και πίσω στην κατανάλωση. Αθήνα: [χ.ό.], 2008.
Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.