Παραπομπή APA

(2000). Αρχές και φιλοσοφία εθνικών και περιφερειακων σχεδίων μάρκετινγκ. Πάτρα: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο.

Παραπομπή Chicago Style

Αρχές και φιλοσοφία εθνικών και περιφερειακων σχεδίων μάρκετινγκ. Πάτρα: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, 2000.

Παραπομπή MLA

Αρχές και φιλοσοφία εθνικών και περιφερειακων σχεδίων μάρκετινγκ. Πάτρα: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, 2000.

Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.