(2000). Αρχές και φιλοσοφία εθνικών και περιφερειακων σχεδίων μάρκετινγκ. Πάτρα: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο.
Παραπομπή Chicago StyleΑρχές και φιλοσοφία εθνικών και περιφερειακων σχεδίων μάρκετινγκ. Πάτρα: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, 2000.
Παραπομπή MLAΑρχές και φιλοσοφία εθνικών και περιφερειακων σχεδίων μάρκετινγκ. Πάτρα: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, 2000.
Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.