McKay, E. S. (1976). Μάρκετινγκ: το κλειδί της επιχειρησιακής αναπτύξεως. Αθήναι: Hellenews-Βιβλιοθήκη Επιχειρήσεως.
Παραπομπή Chicago StyleMcKay, Edward S. Μάρκετινγκ: το κλειδί της επιχειρησιακής αναπτύξεως. Αθήναι: Hellenews-Βιβλιοθήκη Επιχειρήσεως, 1976.
Παραπομπή MLAMcKay, Edward S. Μάρκετινγκ: το κλειδί της επιχειρησιακής αναπτύξεως. Αθήναι: Hellenews-Βιβλιοθήκη Επιχειρήσεως, 1976.
Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.