Παραπομπή APA

Kotler, P. (2000). Μάρκετινγκ μάνατζμεντ: ανάλυση, σχεδιασμός, υλοποίηση & έλεγχος (9η έκδ.). [Αθήνα]: EMI/Interbooks.

Παραπομπή Chicago Style

Kotler, Philip. Μάρκετινγκ μάνατζμεντ: ανάλυση, σχεδιασμός, υλοποίηση & έλεγχος. 9η έκδ. [Αθήνα]: EMI/Interbooks, 2000.

Παραπομπή MLA

Kotler, Philip. Μάρκετινγκ μάνατζμεντ: ανάλυση, σχεδιασμός, υλοποίηση & έλεγχος. 9η έκδ. [Αθήνα]: EMI/Interbooks, 2000.

Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.