Kotler, P. (2000). Μάρκετινγκ μάνατζμεντ: ανάλυση, σχεδιασμός, υλοποίηση & έλεγχος (9η έκδ.). [Αθήνα]: EMI/Interbooks.
Παραπομπή Chicago StyleKotler, Philip. Μάρκετινγκ μάνατζμεντ: ανάλυση, σχεδιασμός, υλοποίηση & έλεγχος. 9η έκδ. [Αθήνα]: EMI/Interbooks, 2000.
Παραπομπή MLAKotler, Philip. Μάρκετινγκ μάνατζμεντ: ανάλυση, σχεδιασμός, υλοποίηση & έλεγχος. 9η έκδ. [Αθήνα]: EMI/Interbooks, 2000.
Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.