Τηλικίδου-Στογιάννη, Ε. Ι. (2004). Η έρευνα του μάρκετινγκ: θεωρητικές προσεγγίσεις και εφαρμογές. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
Παραπομπή Chicago StyleΤηλικίδου-Στογιάννη, Ειρήνη Ι. Η έρευνα του μάρκετινγκ: θεωρητικές προσεγγίσεις και εφαρμογές. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα, 2004.
Παραπομπή MLAΤηλικίδου-Στογιάννη, Ειρήνη Ι. Η έρευνα του μάρκετινγκ: θεωρητικές προσεγγίσεις και εφαρμογές. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα, 2004.
Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.