Παραπομπή APA

Τηλικίδου-Στογιάννη, Ε. Ι. (2004). Η έρευνα του μάρκετινγκ: θεωρητικές προσεγγίσεις και εφαρμογές. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.

Παραπομπή Chicago Style

Τηλικίδου-Στογιάννη, Ειρήνη Ι. Η έρευνα του μάρκετινγκ: θεωρητικές προσεγγίσεις και εφαρμογές. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα, 2004.

Παραπομπή MLA

Τηλικίδου-Στογιάννη, Ειρήνη Ι. Η έρευνα του μάρκετινγκ: θεωρητικές προσεγγίσεις και εφαρμογές. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα, 2004.

Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.